אין מוצרים בסל הקניות שלך
Filters
חיפוש

אנטי אייג'

מיין לפי
הצג בעמוד

Dynamic Skin Retinol Serum סרום רטינול בריכוז גבוה

סרום רטינול בריכוז גבוה לשיפור משמעותי במראה העור. מוטרדת מקמטוטים, סימני פוסט אקנה, גוון עור לא אחיד או נקבוביות מורחבות בעור הפנים? פורמולה חדשה ועוצמתית בריכוז גבוה המכילה 3.5% קומפלקס של רטינואידים בתוספת מרכיבי לחות והרגעה היא הפיתרון עבורך. מיועד לשימוש בלילה. אינו מומלץ לשימוש בזמן הריון והנקה. יש להקפיד על הוראות השימוש בתכשיר זה (בתחתית עמוד זה) ועל שימוש בקרם לחות ובמקדם הגנה 50 SPF במהלך היום.
449.00 ₪

Pro Lift Serum תרכיז נגד קמטים

סרום המפחית קמטים במידה משמעותית, מחליק ומעדן את מרקם העור. חומצה היאלורונית מחדירה מים לתוך העור לשמירת רמת לחות מושלמת, מניעת אובדן מים דרך שכבות העור והחלקת קמטים דקים. הסרום פועל נגד הזדקנות, מעודד את התחדשות העור ומגביר את מיצוקו. התכשיר עובד על עור בוגר שהזדקן בטרם עת מנזקי שמש אך ניתן להשתמש בו על כל סוגי העור.
התקשר לקבלת מחיר

3A Serum הגנה מפני אור כחול

תכשיר מושלם נגד הזדקנות העור, בעל מרכיבים מיוחדים להגנה מקיפה מפני סוגים שונים של קרינה אלקטרומגנטית מזיקה, ובהם קרינה אולטרה סגולית, קרינה אינפרה אדומה ואור כחול. אור כחול או אור עתיר אנרגיה הנראה לעין ומאיץ את תהליך הזדקנות העור. הוא נפלט על ידי טאבלטים, טלפונים ניידים, מחשבים וצגים. חשש חדש להזדקנות העור - "קמטי סמארטפון".
התקשר לקבלת מחיר

Phyto-Collagen Serum תמצית הבהרה ומיצוק

תרכיז פעיל הנוגד את סימני הגיל בעור באמצעות ההשפעות המדהימות של איזופלבונים של סויה וגרגירי ראשד. נוסחה זאת מעוררת וחזקת את פעילות מנגנוני החיסון בעור, מחזקת את המחסום נוגד החימצון, מונעת את פירוק הקולגן והאלסטין ומבהירה אזורים פיגמנטריים באמצעות עיכוב תהליך ייצור המלנין במלנוציטים. התוצאה היא עור עבה יותר, עם מראה חלק, בהיר ובריא יותר.
התקשר לקבלת מחיר

TrivitA קרם לחות ויטמין A

ויטמין A הינו מרכיב האנטי-אייג'ינג המובהק ביותר הנחוץ לתפקוד ומראה תקינים של העור. ערכו רב בעידון קמטי-עור, הבהרת היפר-פיגמנטציה והאטת תהליכי הזדקנות העור באמצעות הגברת חלוקת ושחלוף התאים. TrivitA הינו תערובת ייחודית של 3 סוגי רטינואידים המייצרים קולגן, מחזקים את העור וממלאים את קמטי העור לשם החלקתו. שימוש קבוע ב-TrivitA מפחית באופן משמעותי את קמטי העור.
התקשר לקבלת מחיר

Regenerate Cream קרם סופר עשיר

קרם טיפוח עשיר במיוחד המבוסס על שמן הקנביס, אשר ידוע בסגולותיו הרפואיים כמאזן את הליפידים ומוסיף לחות לעור. קרם מיוחד ויעיל מאוד המתאים באופן מושלם לטיפוח עור רגיש הזקוק להתחדשות. שימוש שוטף מעניק לעור רעננות ייחודית מאוד, גמישות ומראה עור מאוזן ואחיד. תכשיר טיפוח עשיר ומזין של 24 שעות עם שמנים מינראליים יקרי ערך להתחדשות של עור בוגר ויבש.
התקשר לקבלת מחיר