אין מוצרים בסל הקניות שלך
Filters
חיפוש

אנטי אייג'

מיין לפי
הצג בעמוד

Lipo Retinol סרום רטינול

מכיל רטינול מקופסל עם טכנולוגיית ליפידים חכמים. בזכות השילוב של רטינול מיוצב וקוקטייל צמחי להמרצת הסינתזה של הקלוגן, תאים צעירים ורעננים כובשים את פני השטח של העור , והתוצאה הינה אפקט אנטי אייג יחודי הנראה לעין. לרטינול השפעה חיובית על: • התקרנות יתר וצלקות • כתמי עור ואקנה, הנגרמים על ידי התקרנות לקויה בפתחי היציאה של בלוטות החלב • המרצת צמיחת התאים והסינתזה של הקולגן ברקמה האפיתליאלית • עור מבוגר. הסרום האינטנסיבי פועל כתכשיר טיפוח עם פעולה עמוקה, אשר ניתן להאיץ בשילוב עם הידרוזומי ג 'ל להשגת תוצאות מצוינות.
התקשר לקבלת מחיר

Clarifying Skin סרום לטיהור ואיזון הפרשת החלב

מכיל מרכיב ביולוגי פעיל הרשום כפטנט מתמצית שיפון מותססת. בעלת יכולת טיהור עמוקה .מווסתת את ייצור החלב ומפחיתה את הרגישות לגירויים של העור . בנוסף לכך , הסרום ממריץ ייצור הקולגן - לתהליך אנטי- אייג' ינג נראה לעין . המוצר מסייע בפעולת וויסות החלב. תמצית השיפון המותססת בעלת יכולת קילוף טבעית ועדינה, מסייעת למיצוק העור , פועלת נגד גירויי העור וממריצה את ייצור הקולגן. הסרום האינטנסיבי פועל כתכשיר טיפוח עם פעולה עמוקה, אשר ניתן להאיץ בשילוב עם הידרוזומי ג 'ל להשגת תוצאות מצוינות.
התקשר לקבלת מחיר

RedLess להפחתת גירויים בעור

המוצר גורם לירידה מוכחת בנימי הדם הנראים לעין על ידי המרצת זרימת הדם בנימים וחיזוק דפנות הנימים. חומר הגלם הרשום כפטנט מבטיח הרגעה נראית לעין של העור הנוטה לגירויים ולאדמומיות. הסרום האינטנסיבי פועל כתכשיר טיפוח עם פעולה עמוקה, אשר ניתן להאיץ בשילוב עם הידרוזומי ג'ל.
התקשר לקבלת מחיר

Ultimate Repair Serum לעור רגיש

תערובת צמחית של מרכיבים פעילים, בשילוב עם חומרים חדשניים כגון שמן זרעי צי 'ה ותמצית שושנת יריחו, הופכים את הסרום לאוצר של ממש בהגנה על עור רגיש, מגורה ועייף. תכשיר זה אידיאלי לסובלים מאלרגיה ורגישות מוגברת בעור, כי הוא נטול חומרי ריח, צבע וחומרים מתחלבים, ולכן עדין במיוחד לעור ואינו גורם סיכון לתגובות אלרגיות . הסרום האינטנסיבי פועל כתכשיר טיפוח עם פעולה עמוקה, אשר ניתן להאיץ בשילוב עם הידרוזומי ג 'ל להשגת תוצאות מצוינות.
התקשר לקבלת מחיר

Fourplex Concentrate התחדשות אינטנסיבית

מוצר לטיפול נמרץ ולהצערת העור. תאי הגזע של העור מתעוררים, מחוזקים ומוגנים. חומצה היאלורונית במבנה של שרשרת קצרה וארוכה מבטיחה החלקה נראית לעין ומיצוק של העור. המוצר מתאים במיוחד לעור בוגר ולעור הזקוק להצערה, הוא מעורר את תאי העור ומשיב אותם לחיים, למראה צעיר לעור בוגר.
התקשר לקבלת מחיר

Glow Gel סרום אנטי אייג'ינג

סרום אנטי אייג' פעיל המיועד לטיפול בעור שמן. הסרום מתאים לבוקר, הוא מאזן ומוריד את רמת השומניות בעור ויצור הסבום. חידוש עור ללא קילוף, איזון רמת השומניות והפחתת יצור הסבום של בלוטות החלב. ניתן למרוח על הפנים ועל פי היכולת של העור גם בצוואר ומחשוף.
התקשר לקבלת מחיר