אין מוצרים בסל הקניות שלך
Filters
חיפוש

אנטי אייג'

מיין לפי
הצג בעמוד

Immuno אימונו

מסכה לאיזון העור. מסיכה מחדשת וממריצה את חיסוניות העור. מסיכת קרם רכה המחדשת את התאים, משקמת ומווסתת את תפקודי העור ומפחיתה את סימני הגיל הנראים לעין. פועלת לטיהור, כיווץ והחייאת עור עם פגמים. בסיס חרסית טבעי, סופג ומרגיע. חומצות שומן מעניקות רכות.
494.00 ₪

Argirelax סרום החלקה ומיצוק

תרכיז אנטי-אייג’ינג מובהק למניעת קמטי הבעה הנגרמים על ידי תנועות שרירי הפנים. ארגירלין הוא ביופפטיד מרפה שריר המחליק את העור בעוד חומצה היאלורונית תורמת את תכונות ספיחת המים ומעשירה את תכולת הלחות בעור. העור מדגים מיצוק והחלקה הניכרים לעין כבר לאחר שימוש קצר.
התקשר לקבלת מחיר

Revitanol Serum תרכיז רטינול

תרכיז מקצועי המכיל ריכוז גבוה של רטינול – מרכיב אנטי-אייג'נג הידוע ביכולות לחימתו בקמטי העור וביכולתו לגרות את תאי העור לחלוקה והתחדשות. הרטינול מעודד ייצור קולגן, מעדן את תהליך הצטלקות העור האקנטי ונוגד פיגמנטציה.
התקשר לקבלת מחיר

Coconut Renewal Serum סרום מחדש

סרום המכיל שילוב של פפטיד רב עוצמה יחד עם תמצית נוזל קוקוס עשירה להפחתה משמעותית של נראות הקמטים בעור. הפפטיד תומך בשמירה על הצומת האפידרמלי, דבר המעניק לעור מראה חלק ויציב. תמצית נוזל קוקוס עשירה בחומצות שומן מעניקה לחות ומראה עור אחיד. שילוב מושלם של מרכיבים אלו יוצר סרום חזק המעקב את נראותם של סימני ההזדקנות על העור.
התקשר לקבלת מחיר

Marine Cocktail Vital תמצית ימית

תכשיר תיקון וטיפוח לעור הנראה עייף וחסר חיוניות. המוצר מכיל תמצית קוויאר יוקרתי המופקת מבצי דגים אשר מעניקה שפע של לחות לעור, תוך הפחתת דלקת והגנה מפני רדיקלים חופשיים. בנוסף התכשיר מכיל תמצית ארטמיה המסייעות בהאטת תהליך הזדקנות העור והפחתת נראות הקמטים, כמו גם בליפידים החיוניים לשמירה על המחסום האפידרמלי ועל חיוניות העור.
התקשר לקבלת מחיר

Pumpkin Nutri-Toner טונר אנטי-אייג'ינג טבעי

תכשיר מתיחת עור עדין אך יעיל מאוד שנועד לרענן ולמתוח את העור לאחר ניקוי. מכיל 100% יין דלעת - המזוקק ומעובד מתמצית דלעת טהורה – עשירה בוויטמין A, אבץ, ביתא-קרוטן וחומצה סליצילית. ליין דלעת גם פעילות נוגדת חמצון חזקה והוא מזין מאוד. מרכיבי מפתח יקרי ערך נוספים הם אמינוגאונידין (מגן קולגן), Spin Trap (נוגד חמצון) ותמצית תה ירוק (נוגד חמצון רב עוצמה נוסף). שילוב זה מבטיח מוצר מצוין בטיפול בהופעת סימני ההזדקנות.
התקשר לקבלת מחיר